Τρίτη

ΤΟ ΣΤΡΑΒΩΜΕΝΟ ΠΑΠΙ

Ακουσον, άκουσον, γλυκά μου ζωάκια!
Ήτανε λέει, κάποτε ένα παπάκι που ανάλογα με το βαδισμά του λειτουργούσε και το μυαλό του.
Στραβό περπάτημα; Στραβωμένο το μυαλουδακι! Πλάγιο περπάτημα;Πλάγιες Σκέψεις!!Ίσιο;Αν και σπανίως, ίσιο και το τσερβέλο.Έλα μου ντέ, που τούτο το θέμα, έκανε το παπάκι να νιώθει μια έλλειψη.
Και ενώ συνεχώς προσπαθούσε το άμοιρο, να φανεί σωστό και κανονικό, δεν τα κατάφερνε και τόσο καλά!!Αποφασίστηκε λοιπόν να του τοποθετήσουν ενα κουρδιστηράκι, ναι βρέ σαν αυτά τα παλιά μπιμπελό, που τα γυρνάς και γυρνάει μια μπαλαρίνα γύρω απ τον εαυτό της;Ε, ένα τέτοιο.Του βάλαν λοιπόν ένα τέτοιο πάνω στο κέντρο του κεφαλιού του έτσι ώστε να μπορει να καθορίζει το βαδισμά του κι αναλόγως τη σκέψη του.Και βοήθησε μέχρις ένα σημείο, αλλά με τα χρόνια το κουρδιστηράκι σκούριασε και κανείς δεν σκέφτηκε να του το αλλάξει, ΄πόσο μάλλον εκείνο!!Ήταν που ταν ελλιπής με σκουριασμένο κουρδιστήρι;Αντε να σκεφτεί για αλλαγή!Κι έτσι συνέχιζε το δρόμο του, σίγουρο πια πώς αφου είχε κουρδιστήρι, ήταν κανονοκό και φυσιολογικό!!
Τα χρόνια πέρασαν κι άλλο και το παπάκι έγινε παπίνα.Νοστιμούλα!!Αλλά ακόμα στραβωμένη, άσχετα που εκείνη δεν το γνώριζε!Καi  μάλιστα όταν καποιος της έλεγε γιατί είσαι στραβωμένη;
Εκείνη του λεγε: Στραβωμένος είσαι συ και όλο σου το σόι.Εγώ βαδίζω ευθέως, έχω κουρδιστήρι!!!
Και συνέχιζε τον δρόμο της όλο καμάρι.
Κάποτε, το κουρδιστηράκι, τα φτυσε δεν άντεξε άλλο και η παπίνα έτσι όπως πήγαινε κουναμενη συνάμενη, ξάφνου άρχιζε να ξεχαρβαλώνεται!!Η μύτη της πήγε πλάγια, τα πόδια της γυρίσαν απ την αλλη μερια, τα φτερά της μικρύνανε και τα μάτια της πήγαν πίσω απ το κεφάλι.
Το κουρδιστηράκι πετάχτηκε μαζί με το ελλατηριάκι του κι έγιν ε σμπαράλια!!
Η παπίνα, σάστισε!!Κι εκεί που ήταν έτοιμη να καταρρευσει, να σου ένας παπίνος, κούκλος, μελένιος,καραμπουζουκλής, την πλησιαζει και της λεει: Τί όμορφα πόδια που έχετε!!
Τα νύχια σας!!!Υπέροχα!Το στοματάκι σας, τα ματάκια σας!!!Μα ήστε μια γλύκα, καλή μου!
Και τότε η παπίνα, δέχτηκε τις ατέλειές της, ώς αρετές και χώθηκε κάτω απ τα φτερά του παπίνου της!

ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΤΟ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ!! Τι μέπιασε πρωινιάτικα;Αυτη η Αλίκη με κόλλησε με την ιστορία της.Χρυσή μου όπως βλέπεις ξερουμε κι εμείς να γράφουμε ιστορία, αμ πώς!!Αντε και στην αφιερώνω!

7 σχόλια:

Κική Κωνσταντίνου είπε...

καλημερα κοτα! :)

καλως ηρθα στο κοτετσι σου!

καλη αρχή ή μαλλον καλα κακαρίσματα στο χωρο των μπλοκς!!! :)

ηρθα να αφησω το αυγο μου και φευγω! :)

χεχεχε

κο..κο...κο... είπε...

ΩΩΩ!!!!!Η ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ!!!
ΕΚΦΡΑΣΟΥ!!!!!ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟΔΕΧΤΟΣ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΕΣ!!!!!!
Χιχιχιχι...

κο..κο...κο... είπε...

ΜΩΡΕ, ΚΑΛΟΔΕΧΤΗ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ!!!ΑΦΟΥ ΑΦΗΣΕΣ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙ, ΚΟΤΑ ΘΑ ΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ!ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΙΡΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ.ΣΥΓΝΩΜΗ!!!!!!

ΑΛΙΚΗ είπε...

Eyxaristw για την αφιερωσουλα σου κοτούλα μου! Η ιστοριούλα σου, μη σου πώ είναι και καλυτερη απ τη δική μου.Πολύ όμορφη και γλυκιά σα και σένα!
Χαμογελάκι....¨:)

Ανώνυμος είπε...

Καλώς σε βρήκα κοτούλα μου!
Σκέφτομαι τα λόγια σου απο το πρωί και πραγματικά μου έφτιαξες τη διάθεση...
Τώρα πως πάω για ύπνο πάλι, μου λές; Έχει χώρο στο κοτέτσι;

κο..κο...κο... είπε...

Αλικάκι, μην ανυσηχάς θα ακολουθήσουν κι άλλες ιστορίες γι αγρίους.Μάκια μούκια!!!


Νεραιδοπαρμένο μου κλωσσοπουλάκι, άν δεν έχει θέση για σένα στο κοτέτσι μου, για ποιό θα χει;;;;;Για τους εφιάλτες;;;Βρε ουστ!!!!!Αυτοί!!!!'Όχι εσύ χρυσουλάκι μου.Εσύ θα ρχεσε όποτε θές!!!!!!ΕΙΣΟΔΟΣ: OPEN FOR U! ;)

Εκφρασούλα μου, καλημέρες!!!!Γιατί δεν έρχεσε ν αφήσεις αυγουλάκι;Σ αποθύμησα.Ερχομαι γώ...κοκοκοκοκο........

κο..κο...κο... είπε...

βΡΕ ΑΓΆΠΗ ΜΟΥ ΗΡΘΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ!; ΠΩΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΜΥΝΗΝΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΑΚΙ ΠΟΥ ΧΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ;;;
ΦΙΛΟΥΡΕΣ!!