Κυριακή

Γιατί καλέ;Εμείς στο πηγάδι κατουρήσαμε;;;Εεε;;;

Καλημέρα, γλυκά μου ζωούλια.Ευπρόσδεκτες όλες οι κοτούλες, πετεινάρια και κλωσσοπουλάκια στο μπλοκάκι τούτο, που σκοπό άλλο δεν έχει απ' το να σπάσει τα γρήγορα προγεύματα, μιας και η "Καλή μέρα απ' το πρωί φαίνεται". Εννοείται πώς όποιος δεν είναι κοτούλα, μην τολμήσει και περάσει κατα δώ.Εξαιρούνται όμως, τα γουρούνια, οι μουλάρες, τα γαιδούρια, οι πάπιες και τα κουνέλια.Τώρα θα μου πείς γιατί τέτοιος ρατσισμός; Αντε γιατί δεν θέλω να χω τύψεις, ευπρόσδεκτα όλα τα ζώα, εκτός(άμα δε βάλω κανόνα, θα σκάσω), από ανθρώπους.
Αντε να φύγουμε λίγο απ αυτά και να σας πώ τα νέα, που ίσως να ναι και παλιά, αλλά εγώ τώρα τα αντελήφθην,οπότε για μένα είναι νέα, άν είναι και για μερικά ζωάκια από σας, ακόμα καλύτερα, να νιώσω και χρήσιμη κοτούλα.
Ακου λέει τι γίνετε.Για να έχει τη σήμερον ημέραν μια κότα, τον κόκκορα που γουστάρει, πρέπει λέει να παντρεύεται αυτόν που δεν γουστάρει, γιατί έτσι το πράγμα έχει πιο σασπένς!Δηλ.είναι πιο ενδιαφέρον, σπάει τη ρουτίνα, σε έχει σε μια ερωτικήν εγρήγορσην κ.τ.λ... μάλλον, έτσι μαντεύω από αυτά που μου συμβαίνουν.Διότι τα περσσότερα κοκκόρια που γνωρίζω, με καπαρωμένες κότες την βρίσκουν, γιατί μάλλον οι αλανιάρες δεν είναι της μοδός πιά.Τουλάχιστον εγώ ώς αλανιάρα κότα,δηλ. ακαπάρωτη, κόκκορα που γουστάρω δεν μπορώ να τον έχω! Μου τον προλαβαίνουν οι καπαρωμένες κι αυτοί της προτιμάν! Δεν κατάλαβα δηλαδής ρε σεις χρυσοί μου πετεινοί, εμείς οι ελεύθερες κοτούλες, που σας χαλάμε;Συγνώμη δηλαδή, αλλά και τα κακαρίσματά μας κάνουμε και τα φτεράκια μας ξέρουμε να κουνάμε και την ουρίτσα μας πέρα-δώθε την πηγαίνουμε και νεράκι πίνουμε και κοιτάμε τον ουρανούλη και λέμε δόξα το θεώ που μας έχει αφρατούλες και καλοφτιαγμένες, και σαν ελεύθερες, έχουμε κι όλη την καλή διάθεση να προσφερθούμε είς οποιανδήποτε τερτίπια ή γούστα, του κόκκορα που μας γυάλισε.
Γιατί ρε κόκκορα δεν μας καβαλάς, εμάς τις κότες τις αλανιάρες, που καθόμαστε στα αυγά μας και λέμε και ευχαριστώ και καβαλάς την κότα που δεν κάθεται στα αυγά της και παρότι καπαρωμένη, σουρτουκεύει ανελλιπώς;
Αν είναι έτσι κοκκόρι μου, αγόρι μου, να παντρευτώ να σ΄έχω , κι ας τρώω κι απο κεί που δεν θέλω για να τρώω εσένα  που θέλω!Αμ, έλα μου ντέ που μαι κότα με συναισθηματικό πλούσιο φτέρωμα και δεν κοιτάω άλλο λειρί, παρά μόνο το δικό σου! Λειράτε μου, γυαλιστερέ μαλάκα!
Ε, πάρτα λοιπόν στα μούτρα, δέκα κι άλλα δέκα, να πάρω κι εγώ άλλα τόσα, που κάθομαι η κότα και σου φιάχνω και μπλόκ τρομάρα μου και τρομάρα σου!
ΚΟΤΕΣ...HELP!!!!Ειδικά εσείς οι καπαρωτές, που τα ξέρετε, πείτε μας κι εμάς, πώς τα καταφέρνετε;
Διοτι κότα αλανιάρα, μέχρι τα 25 ονομάζεται ανεξάρτητη, ώς τα 30, εργένισσα και με εμπειρίες, αλλά από τα 30 και άνω, την ονομάζουν πατσαβούρα και την θεωρούν σαβούρα!
Το γεροντοκόρη, δεν μας ενδιαφέρει πια,μιας και έχει καταργηθεί.Εκτός αυτού, είπαμε ...δεν θα πιάσουμε και αράχνες! Χίλιες φορές ποτάνα κότα, παρά κότα σκέτο!
Αντε κο..κο...κο...κο...κο καλό δρόμο και  προσέχετε που πατάτε!!!!
Και που σκοντάφτετε!...Κόκόκόκόκό....

5 σχόλια:

ΑΛΙΚΗ είπε...

Καλή μου κλωσσίτσα γιατί τρελένεσαι;
Κι οι παντρεμένες έχουν ψυχή!
Και μη ξεχνάς πώς κι εκείνες προτου καπαρωθούν, ακαπάρωτες ήταν. Αλλες ήταν αλανιάρες και ξέρουν κατι παραπάνω και άλλες μεγαλώσαν σε κλουβί από κοτοπουλάκια και δε γνώρισαν αυτά που ξερουν οι αλανιαρες, άρα οτι δεν προλάβαν να κάνουν ώς ελευθερες,γιατί στην ουσία δεν ήτανε, το κάνουν παντρεμένες.
ΤΊ τα θές και τα ρωτάς;Ε;;;
Κάτσε στα αυγά σου κι αστα τα κακαρίσματα, μη σε πάρουν με τις κότες!!!Σε καταλαβαίνω , αλλά δεν συμφωνώ!Σορυ κιόλα για το πέρασμα αλλα αφησες ανοιχτή είσοδο για ζωάκια και είπα να μπώ.
Κου-κου!!!:)

ΑΛΙΚΗ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
κο..κο...κο... είπε...

A!ΧΡΥΣΟΥΛΙ Μ, ΕΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΚΑΝΑΜΕ, ΜΗ ΜΑΣ ΤΗ ΛΕΣ ΕΤΣΙ. Τέω σπάντων, σε έχω συμπαθήσει!κου-κου συ, κο-κο γω,
γλέπω να το κάμουμε το χωριό.
Καλησπερίσια καλησπέρα μανταμ!
Που από ότι κατάλαβα, δεν την έχης γλιτώση τη φωλιά του Κου-κου!χμμμ!!..

Ο ΜΑΓΟΣ! είπε...

κλωσσομανα χρονια πολλα!!!

κο..κο...κο... είπε...

Να σαι καλά, παιδί μου!
Εσύ ειδικά που σαι κι ευαίσθητο, τα είδα εγώ τα ποιηματάκια σου και καταλαβα!!!
Μου σαι καλό κι ευαίσθητο πολύ και ρομαντικό πολύ! Γι αυτό να προσέχεις!τα μάτια σου δεκατέσσερα!!